استراتژی فارکس
نوشته شده توسط : مریم

آشکارسازی استراتژی‌های معاملات فارکس

یک معامله موفق نیاز به سطح خاصی از علم دارد. برای افزایش شانس سود، مهم است که تا حد ممکن در مورد بازارها و استراتژی‌های معاملاتی پشت آنها اطلاعات کسب کنید.

استراتژیها یک برنامه برای معاملات فارکس شما ارائه می‌دهند که تصمیمات عجولانه در زمان نگرانی را کاهش می‌دهد. با یادگیری استراتژی‌های فارکس، یاد می‌گیرید که چگونه نظم ثابت خود را حفظ کنید، که رمز پیروزی در فارکس است. استراتژی‌ها شما را در معاملاتتان راهنمایی می‌کنند و بهترین شانس را برای دستیابی به یک پایان موفق به شما می‌دهند.

استراتژی معاملاتی چیست؟

تصمیم‌گیری در مورد تجارت فارکس بر اساس احساسات آنی هرگز ایده خوبی نیست. موفق‌ترین معامله‌گران فارکس کسانی هستند که زمان زیادی را صرف یادگیری بازارها و ایجاد حس قوی مدیریت ریسک با استفاده صحیح از استراتژی‌های معاملاتی می‌کنند. یادگیری درباره بازارها به شما کمک می‌کند تا الگوها، روندها و شرایط را در بازارها کم کم ببینید و در نهایت خود استراتژی‌ها به شما امکان پیش‌بینی نتایج احتمالی را می‌دهند.

نحوه استفاده از استراتژی‌های معاملاتی

همه معاملات خطرناک هستند، بنابراین یادگیری استراتژی‌های فارکس به شما در مدیریت این ریسک کمک می‌کند. همه اینها از تجربه ناشی می‌شود، اما یکی از بهترین روش‌ها برای یادگیری نحوه استفاده از آنها تمرین در حساب آموزشی (دمو) است که به شما امکان می‌دهد استراتژی‌های خود را در یک محیط واقعی و زنده بدون خطر از دست دادن سرمایه آزمایش کنید. زیرا شما هیچ پولی از سرمایه خود سرمایه‌گذاری نمی‌کنید.

معاملات نمایشی برای شروع تجارت در دنیای واقعی اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد، بنابراین بهتر است ابتدا تا آنجا که ممکن است با آرامش خاطر تمرین کنید.

بازار فارکس چیست؟

بازار فارکس یک بازار غیرمتمرکز است که خرید و فروش ارزهای مختلف را برای هر کسی در هر نقطه از جهان آسان می‌کند. نیازی به گفتن نیست که ارزش ارزهای مختلف در کشورهای مختلف متفاوت است. فارکس فرصتی را برای افراد ایجاد می‌کند که با تبدیل ارزها به یکدیگر، پول دربیاورند.

همه ما حداقل یکبار با صرافی‌ها برخورد کرده‌ایم. برای رفتن به سفر زیارتی یا گردشگری، ریال خود را به یورو، دلار و .. تبدیل کرده‌ایم. در اینجا چند دلیل برای یادگیری فارکس و ورود به این بازار ارزشمند آورده شده است:

  • بازار عظیمی با گردش مالی میلیاردها دلار در روز
  • طیف گسترده‌ای از ارزهای کشورهای مختلف برای تجارت
  • فرصت‌های تجاری بالا به دلیل نوسانات زیاد قیمت
  • تراکنش کم هزینه
  • این بازار 24 ساعته است.

روش فارکس تضمینی و بدون ریسک!

مشخصات یک سیستم تجاری خوب فارکس چیست؟ برخی معتقدند که یک روش خوب تضمینی است که همیشه به نفع ما خواهد بود. اما من می‌خواهم از دیدگاه روانشناسی بازار و مدیریت سرمایه و ریسک به یک رویکرد خوب نگاه کنم.

همیشه امکان شکست در بهترین استراتژی‌ها وجود دارد. خوب حالا ممکن است بگویید در فارکس خطرات زیادی است. زیرا بهترین روشها و تضمین شده‌ترین روشها گاهی اوقات شکست می‌خورند. اکنون باید پارادوکس زیر را متذکر شویم:

  1. عبارت اول: فارکس یک بازار بسیار پر مخاطره است. (99% برنده ، 1 % شانس برنده شدن)
  2. عبارت دوم: فارکس یک معامله پرخطر است. (90 درصد شکست ، 10 درصد برد)
  3. عبارت سوم: فارکس یک تجارت تضمینی و بدون ریسک است. (100٪ برد !!!)

موفق‌ترین معامله‌گران

خوب است بدانید که موفق‌ترین معامله‌گران در این بازار کسانی هستند که زمان زیادی را صرف یادگیری همه نکات مهم این بازارها و ایجاد حس قوی مدیریت ریسک با استفاده صحیح از استراتژی‌های معاملاتی می‌کنند. به همین دلیل افرادی در این بازار هستند که توانسته‌اند تریدهای بسیار خوبی انجام دهند و سودهای زیادی کسب کنند. برای یادگیری اصول اولیه این ابزار، باید بگوییم که یادگیری آن به مردم کمک می کند تا الگوها، روندها و همچنین شرایط موجود در بازار را پی در پی ببینند و در نهایت خود استراتژی‌ها به شما امکان می‌دهد نتایج احتمالی را پیش‌بینی کنید.

 

 

 





:: برچسب‌ها: استراتژی , فارکس ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: